Torsdag

Slöperiod just nu! Bloggar inte ett skit känns det som.
(är väl så också antar jag...) Men internetet på min
laptop funkar i princip aldrig. och vid den här datorn
vill jag inte sitta egentligen. obekvämt!
Ska försöka komma igång igen snart.

Lite nytt. Ska flytta i februari! Ska bli så sjukt
skönt. Superfin lägenhet dessutom! Blir nog
kanonbra. Längtar!
Men innan dess ska julklappar köpas och öppnas..
Denna jul går mig på nerverna, hur mysigt det än är
i vissa stunder. Slask och äckel. blä.

Skulla sätta mig och göra läxor, men dum som jag
är har jag inte lösenordet till skolanvändaren
där uppgifterna finns. hur tänkte jag där?
inte alls antagligen..



blondi i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0