Kväll

Ändrade planer. Älskling kommer hit och myser ikväll.
Inte mig emot kan jag säga!
Snart blir det käk också, hungrig som ett djur.
"Mätt som en varg" - som Elin sa härom dagen. haha!!

Blir att åka hem till Lizzie imorgon och träffa henne
och folket! Ska bli kul. Innan dess blir det nog
besök hos banken för nytt bankkort, fixa id och
målning av Patriks rum. Om man orkar, om man hinner.

pöss



du är min vän, min pojkvän, min bästa vän.
finns ingen som du, inga som oss.
vi är så lika och så olika på samma gång.
du får mig att känna mig trygg,
att jag har en plats.
Här och hos dig.


Kommentarer
Postat av: Sara

umgås du aldrig med Therese nuförtiden? Ni verkar ju ha varit så tajta flera år

2011-12-19 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0